logo-mini

اینستاگرام

اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام را هوشمندانه تجربه کنید


  • تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نوعی از تبلیغات در اینستاگرام است که فیس‌بوک، کمپانی اصلی اینستاگرام، برای شما انجام می‌دهد. اگر پیج اینستاگرام شما در حالت Business باشد، دکمه آبی‌رنگ Promote را در پایین هر تصویر می‌بینید. این دسترسی ساده و اولیه‌ای است که به‌وسیله آن می‌توانید محتوا را در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید.
  • فیس‌بوک اجازه می‌دهد که کمپین تبلیغاتی خود را برای جامعه هدف دلخواه و با انتخاب تارگت دقیق تنظیم و مدیریت کنید. بدین معنی که آن دسته از کاربران اینستاگرام که تابه‌حال شما را ندیده‌اند، تبلیغ شما را در صفحه Home یا در میان استوری‌های دیگر می‌بینند.
  • در تبلیغات اینستاگرام می‌توانید لینک دلخواه خود را در تبلیغ قرار دهید. بنابراین امکان بازدید از سایت، خرید محصولات، دانلود اپلیکیشن، ثبت‌نام، مراجعه به کانال تلگرام و… به‌راحتی برای کاربران فراهم می‌شود.

۱) برای خود یک استراتژی اینستاگرامی تعریف کنید

هدف خود را مشخص کنید

برنامه عملی (Plan of Action) داشته باشید

شناخت مخاطب:

تحلیل رقبا:

هویت و ارزش‌هایتان را بشناسانید:

۲- پیوسته و در زمان مناسب پست بگذارید

۳-عکس‌های باکیفیت و جذاب منتشر کنید

۴-از استوری اینستاگرام استفاده کنید

۵- کپشن های جذاب بنویسید

مختصر و مفید بنویسید:

کاربردی بودن را فراموش نکنید:

خلاق و شوخ طبع باشید:

سوال بپرسید:

قصه بگویید:

۶- از هشتگ استفاده کنید

۷- به شیوه‌های مختلف با کاربرانتان تعامل داشته باشید

۸- از موفقیت دیگران درس بگیرید


نظر بدهید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.