درباره ما
استودیو کنتراست در یک نگاه
استودیو کنتراست با بیش از 15 سال سابقه به عنوان شرکت تبلیغاتی در ضمینه:
ارائهی خدمات کامل تبلیغاتی و بازاریابی از جمله طراحی کمپین، تحقیقات بازاریابی، اجرای تبلیغات رسانهای و محیطی
تدوین کمپینهای خلاقانه تبلیغاتی و اجرای آنها در رسانههای مختلف
و فروش و اجاره محصولات و تجهیزات تصویربرداری و رسانه.
تیم استودیو کنتراست تشکیل شده از حدودا 20 نفر از متخصصین به سرپرستی جناب امید حسنی و امین حسنی انجام میشود
و طراحی و مدیریت سایت و محصولات فروشگاهی نیز توسط جناب مهندس آقای امین حسنی انجام میشود
استـراتژی
اهداف استودیو کنتراست
– ارائهی خدمات بازاریابی و تبلیغات اثربخش در راستای اهداف استراتژیک مشتریان
– تحقیق در بازار و به کار بردن ایدههای درخشان و خلاقانه به منظور پیشرفت صنایع
– ایجاد روابط پایدار دوطرفه بر پایهی مشارکت، مسئولیتپذیری و درک متقابل
چشماندازها استودیو کنتراست
– مبدل شدن به یک آژانس تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ ایدهآل در کشور با استانداردهای بینالمللی
– تبدیل شدن به یک ارائه دهنده برتر خدمات مشاورهای در زمینه تبلیغات با استفاده از ایدههای تکنولوژیک
– استفاده از برترین تکنولوژیها به منظور گسترش موثر نام مشتریان در بازار رقابت
– خلق ایدههای نو و جذاب و اجرای با کیفیت و منحصر بفرد
ارزشها استودیو کنتراست
– همواره سعی در ارائه خدماتی خواهیم کرد که فراتر از انتظارات مشتریان باشد
– خلاقیت پیوسته
– کار گروهی همراه با سخت کوشی
– عشق ورزیدن به کار
– احترام به حقوق مشتریان و رضایتمندی ایشان
خدمات
ایدههای خلاقانه و اجرای هوشمندانه
رسانهها
جهان تبلیغات بازاری برای شرکت های تبلیغاتی است تا پیام هایی را منتشر کنند که اثر شایسته ای بر مصرف کننده ها داشته باشد. بنابراین تنها کاری که باید انجام شود تشخیص زنجیره ی ارزش است و این که چه سهمی از اقتصاد را به خود اختصاص می دهد. همچنین تعیین درصدی از زنجیرهی ارزش که سود را به ارمغان میآورد، نقش تعیین کنندهای در انواع کسب و کار دارد. اولین موردی که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، محلی است که تبلیغات در آن صورت می گیرد. در سال ۱۸۴۴ ساموئل مورس اولین تلگراف را منتقل کرد. از این پدیده می توان به عنوان اولین مدیوم مجازی برای تبلیغات یاد کرد.
تبلیغات محیطی
یک مدیوم اجاره ای که به منظور نمایش و انتقال اطلاعات تجاری در قالب تصویر در محیط های عمومی نصب می شود، یک تعریف ساده از تبلیغات محیطی است. این تبلیغات در بیشتر اوقات به شکل بیلبوردهای چاپ شده، نقاشی شده و یا تصاویر پروجکت شده در می آیند.
خدمات مشاورهای
تجارت یعنی رساندن محصولات و خدمات به بازار و قلب تپندهی هر طرح ریزی برای تجارت، استراتژی بازاریابی است. یک استراتژی بازاریابی از تعدادی المانهای مرتبط به هم تشکیل شده است. اولین و مهمترین آن ها، انتخاب بازار یا محصول است. محصولی که دارای مزایای بیشتری باشد از جانب خریدار برگزیده خواهد شد. مزایای محصول شامل موارد مختلفی است همچون گارانتی های تولید کننده و یا توزیع کننده، ارزش برند در کیفیت و قابل اطمینان بودن محصول، اطمینان از در دسترس بودن محصول در آینده و روابطی که بین فروشنده و خریدار شکل می گیرد.
برندینگ
موفقیت یک محصول، تجارت، سازمان، و یا حتی یک شهر به منحصر به فرد بودن آن وابسته است. به هر کمپانی موفق که نگاه کنید، می بینید که هر یک از آن ها یک گوشه از ذهن مصرف کننده ها را اشغال کرده اند. آن ها خودشان را به شکلی مثبت از سایر رقبا متمایز جلوه می دهند. برندینگ در واقع همان اشغال کردن یک گوشه از ذهن مصرف کننده است. در واقع برندینگ تأثیری به یاد ماندنی خواهد داشت که می تواند فراتر از بازاریابی عمل کند.
خرید و برنامهریزی رسانه
در طرح ریزی و خرید رسانه به شکل حرفه ای، همواره تحقیقات کمی (تعداد مخاطبان) با اطلاعات کیفی (تحقیقات در زمینه سبک زندگی و رفتار مخاطبان) ترکیب می شود تا ارتباط مناسبی پدید آید و اطمینان حاصل شود که کمپینهای تبلیغاتی در زمان و مکانی شایسته به دست مخاطبین موردنظر می رسد.
طراحی و خلاقیت
امروزه به دلیل تغییر نوع مصرف و رفتار مصرف کنندگان تبلیغات بسیار خلاقانه شده اند. به منظور رساندن پیام های تبلیغی به مخاطبان و متفاوت جلوه نمودن، مطالعات استراتژیک خلاقانه برای شرکت های تبلیغاتی امری ضروری است. دشوارترین کار در تبلیغات برقرار کردن تعادل میان خلاقیت و اصول اخلاقی و حرفه ای می باشد.
ادعا نميكنيم كه بهترين خدمات را ما ارائه ميدهيم، با اين وجود به انتخاب شما احترام ميگذاريم و در جهت جلب رضايت و اعتماد شما تمامي سعيمان را به كار ميبنديم.